Hans van der Mey is freelance copywriter en internetadviseur. Met One Step More adviseert hij bedrijven op het gebied van websites en (online)communicatie≺. Door zijn parate kennis schrijft Hans frequent boeken, vakartikelen en educatieve hoofstukken binnen handboeken. Voorbeelden zijn het Marketingfacts Jaarboek 2008 en 2009, het IAB Digital Marketing Book 2005, artikel in ADFOresult en Het E-Commerce Handboek. Vanaf 2002 heeft Hans gewerkt voor o.a. Achmea, Microsoft, Wanadoo, ING Bank, Lotto, Toto en Krasloten. Momenteel werkt Hans voor ProServe en Zuwe (webteksten) en voert hij voor ACHMEA het externe projectmanagement van een geheel nieuw intranet voor FBTO en Centraal Beheer.
Meedoen aan de grootste trend op internet?
Boeken, ebooks, weblogs, forums, reviews en reisverslagen. Het lijkt wel of bijna iedereen schrijft. Waarom steeds meer mensen gaan schrijven?…
Zijn vakantiesites klaar voor boekingshausse vakantie 2009?
Crisis of niet, recent konden we met z’n allen nog lezen dat de meeste Nederlanders dit jaar evenveel uitgeven aan…
Geeft webwidget Socotoko impuls aan widget advertising?
Performance based marketing wordt – ten tijde van crisis - steeds belangrijk voor online marketeers. Ook goedkope vernieuwende initiatieven zijn…
Online autoverzekeringen: zien we nog bomen of alleen maar bos?
Nieuwe auto? Of gewoon je verzekeringen oversluiten naar een goedkope verzekeraar? Dat doen we toch ‘gewoon’ via internet? Althans dat…
Record aantal iDEAL-betalingen in 2008
Het aantal iDEAL-betalingen in 2008 is met 87% explosief gestegen tot bijna 28 miljoen, (2007: 15 miljoen). Sinds de introductie…
Videopersberichten zijn de toekomst van online PR
Natuurlijk is het nog steeds een goede optie om traditionele persberichten op te stellen en te versturen. Het hoe en…
CBS: mediaproducten in Nederland steeds meer via internet
In 2008 luistert ruim de helft van de internetters naar de radio of kijkt naar de tv via internet, bijna…
Nederlandse consument gebruikt sociale media om organisaties te bereiken
Bijna tweederde van de Nederlandse consumenten zoekt contact met een organisatie via sociale media. Hiermee loopt Nederland voorop in vergelijking…
Winnen de websites van kranten de slag om lokaal online adverteren?
In Amerika hebben websites van kranten in 2007 voor $ 2 miljard verdiend aan lokale online advertenties. Hiermee pakken ze…