Met een uitgesproken mening over online business en de rol van online media help ik grote merken met het opzetten en de uitvoering van hun online strategie.
Digitale Kwaliteit, kijk verder dan je neus lang is!
Uitdagingen voor 2020Het tijdperk van de pop-ups en pop-unders ligt gelukkig ver achter ons. Kwaliteit van digital advertising was afgelopen…
Customer centric advertising, de waarde van display en de ROI van content
De belangrijkste takeaways van Emerce PerformanceLuisteren naar het verhaal van anderen is gemakkelijk. Daarover schrijven is leuk. Maar zelf presenteren…
De klant centraal, relevantie en oplossingen voor de privacyparadox
De belangrijkste take-aways van Emerce Engage Alle gebruikelijke open deuren werden tijdens Emerce Engage in Pakhuis de Zwijger snoeihard ingetrapt.…
Vijf inzichten over displaycampagnes uit Facebook’s Atlas
Toen Facebook in 2013 de adserver Atlas kocht van Microsoft, was ik eerlijk gezegd best een beetje verbaasd. Nu zie…
De do’s en don’ts van dynamic bannering
Dynamische retargeting banners zijn al lang niets nieuws meer. Ze worden op grote schaal toegepast door grote adverteerders zoals Zalando…
Maximaal resultaat uit elke shopping cart
Conversie verhogen met een abandoned shopping cart-programmaVeel online marketeers herkennen ongetwijfeld het probleem: ondanks dat de digitale winkelmand door veel…
Masterclass mobile? Fix eerst de basics!
Vorige week zag ik op tv een commercial voorbij komen van RTL Z en Nyenrode Business Universiteit voor een masterclass…