Ewout Wolff

Eigenaar bij Onedaycompany

Ewout Wolff kent het online marketing vak vanuit de praktijk: de afgelopen 20 jaar heeft hij ervaring opgedaan met bedenken en (vooral) realiseren van nieuwe online concepten. Als interim online marketing manager heeft hij gewerkt voor De Efteling, Philips, TomTom, Centraal Beheer, Freo, AXA, Alliander, Leasit, DLL en Auping.

Mond-tot-mondreclame helpt social media
De acceptatie van social media gaat nog altijd niet zonder slag of stoot. Er blijven struikelblokken bestaan, en dat is…
Free Our Data
Data management. Lifestreams. Big Data. De Data “Firehose” - wat de woorden ook zijn, ze geven aan: data zijn steeds…
Google, stop met SEO !
Stel: je bent marketing manager van een groot tot middelgroot bedrijf in 1900. Je doet je best om je bedrijf…
Een kijkje achter de schermen bij een internet community
Sinds 2004 ben ik moderator van Higherlevel, het forum voor vernieuwende ondernemers. Daar was ik tot nu toe stil over…
Marketing krijgt meer te kiezen dan alleen de eigen ICT-afdeling
Er is een post, waar ik al jaren mee rondloop maar niet opschrijf. Dit heeft te maken met mijn werk…
Buurtleven.nl, de integrale community
Welke marketeer droomt er niet van: het starten van een internet community. Maar weinig marketeers zullen het meemaken: de combinatie…
Timboodle maakt de match van beeld met muziek
Je concept is puik, de tekst is klaar, de video raakt de spijker op zijn kop en dan…ben je nog…
Inshared, de internet troef van Achmea
De afgelopen twee jaar werden we overspoeld met nieuwe namen voor verzekeraars, die iets met internet deden. Ieder concern deed…
Zeven voorspellingen voor 2009
Sommige burgemeesters houden Nieuwjaarstoespraken, sommige editors in chief van sites doen dit ook. Bij Emarketer leidt dit tot een aardig…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!