Evert Vols

Partner en Klantbelever bij Buro Improof

Ik word vaak omschreven als iemand met een zeer sterke klantfocus. Ik heb veel ervaring als (customer experience) marketeer binnen verschillende grote financiële dienstverleners en heb een hoge mate van interesse in alles wat met goede klantbediening te maken heeft. Ik krijg energie van het delen van klantinzichten en het helpen implementeren van de verbeteringen zodat bedrijven het elke dag een beetje beter gaan doen voor hun klanten en medewerkers. Als ik niet met dit mooie vak bezig ben doe ik veel leuke dingen met mijn gezin en vrienden. Daarnaast ben ik met regelmaat in de sportschool te vinden en trek ik (bij enigszins mooi weer :-)) de hardloopschoenen aan.

De basis voor een klantgerichte organisatie

Met regelmaat krijgen wij de vraag: “Help ons te transformeren naar een klantgerichte organisatie”. Of: “Ik wil klantgericht ondernemen, maar waar moet ik beginnen?"

Iedereen is een marketeer!
Onderscheidend vermogen bereik je met belevingWaar kun je in de huidige tijd nog je onderscheidend vermogen mee creëren en tegelijk…
Futuristische scenario’s uit het Oosten
In het Westen weten we als geen ander hoe we klanten moeten bedienen en hoe we klantbeleving kunnen optimaliseren. Dat denken…
Verlaag niet je prijs, maar verhoog je waarde
Een goede prijsstelling is een vak apart. We komen vaak niet verder dan promoties, kortingen en prijsverlagingen om maar tot…
Wek de (bijna) dode allround marketeer weer tot leven
Gezocht: SEO-marketeer, SEA-marketeer, e-mailmarketeer, contentmarketeer, databasemarketeer, kanaalmarketeer en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het gaat goed met de…

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!