Dennis Kramer

Eigenaar, trainer, adviseur & coach bij Words of Wisdom

Dennis Kramer is sinds een jaar zelfstandig strategisch en creatief adviseur, trainer en coach op het gebied van digitale marketingcommunicatie en media, onder de naam Words of Wisdom. Dennis heeft meer dan 12 jaar ervaring met digitale marketing en media. Opgedaan bij bureaus als Framfab, Qi Ideas, Rapp Collins en Lost Boys en bij ZwitserLeven als online marketeer. Hij heeft o.a. gewerkt voor A-merken als Douwe Egberts Senseo, Heineken, Hi, Nuon Retail, Online Breedband, Rabobank, Randstad en Volvo. In samenwerking met een Mediaflex Trainingen ontwikkelt Dennis de trainingen Online Strategie en Online Sales. Daarnaast wordt hij regelmatig door Mediaflex Trainingen ingezet als trainer. Onder andere op het gebied van Social Media en Word of Mouth Marketing. Met enige regelmaat spreekt hij op congressen en schrijft hij columns en dergelijke. Bovendien is hij lid van de Raad van Advies van Generation Next en het Instituut voor Interactieve Media van de Hogeschool van Amsterdam. Dennis was in 2006 genomineerd voor de DeMeter Award voor meest veelbelovende DM-talent. Je kunt me volgen op twitter.com/DennisK.

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!