Claudette Deddes

Communicatiemanager bij Deddes Company

Claudette Deddes (Deddes Company) ondersteunt organisaties met strategisch (intern) communicatieadvies, interim communicatiemanagement bij veranderingen en internal branding. De wereld om ons heen verandert voortdurend. Organisaties moeten daarop inspelen en dat vraagt veel van medewerkers. Deddes Company gelooft erin dat veranderingen pas tot stand komen als mensen zelf de regie kunnen en willen nemen. De kracht van Deddes Company zit in het verbeteren van de interne communicatie, interactie en samenwerkingsprocessen, zonder het merk, de strategie en de organisatiedoelstellingen uit het oog te verliezen. Claudette heeft ruim 25 jaar ervaring in het communicatievak bij (middel)grote organisaties in de profit en non-profit sector. Van de Politie tot adviesbureau Winkelman & van Hessen, van het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen tot grote corporates als KLM, KPN, NS, Jacobs Douwe Egberts en Transavia.

Waarom is Transavia zo goed in internal branding?
CEO Mattijs ten Brink en marketeer Ellen Servaas over identiteit, marketing en waardenMedewerkers zijn de belangrijkste uitdragers van de merkgedachte.…
WE Fashion en de zeven principes van CEO Joris Aperghis
Een merk (met zijn merkwaarden) kan ook intern worden gebruikt om een proces van identificatie met het bedrijf tot stand…

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!