BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.
Heb jij ambitie om met jouw bedrijf internationale markten te verkennen? In deze blog bespreken we de meerwaarde van fulfilment.
Ben jij een ondernemer die wil werken aan zijn online aanwezigheid, maar weet je niet precies wat je moet doen of waar je moet beginnen?
Ken je klant, dat is een belangrijk aspect bij de start van een marketingcampagne.
Niemand minder dan ILVY Network vult de laatste plek in het keynote programma op The Dutch Podcast Conference op dinsdag 1 november.
Hier moet je live bij zijn: kom op 1 november naar The Dutch Podcast Conference. Er zijn nog tickets, maar wees er snel bij!
Maar niet meer voor lang! Eric Lippens, die de ‘Meest Nederlandse Belg in België’ is, weet het zeker: de Belgische en de Nederlandse markt zijn verschillend.
Je bent weken bezig geweest met een fraai webdesign, de eerste teksten staan live; wanneer weten de eerste bezoekers mijn website te vinden?
Account-Based Marketing, ofwel ABM, is tegenwoordig één van de belangrijkste elementen van B2B-marketing.
Influencer marketing biedt belangrijke mogelijkheden voor merken, bureaus en media. Maar wat is de werkelijke plaats ervan in het hart van marketingstrategieën in de Benelux?