Bart Leeffers

Performance Marketing Manager bij EDC Retail

Bart Leeffers is Performance Marketing Manager bij EDC Retail. Sinds 2007 is hij actief in de Online Marketing, waar hij ruime ervaring heeft opgedaan aan zowel de bureau- als de klantzijde. Brede SEO, Social, Display en Video advertising kennis. Na vijf jaar de wereldwijde Display campagnes van KLM te hebben aangestuurd, blijft hij zich verdiepen in alle mogelijkheden die programmatic marketing bieden.

Is jouw bedrijf al ingesteld op programmatic werken?
Programmatic marketing vraagt een andere manier van samenwerkenEr wordt binnen het vakgebied van marketing al jaren over automatiseren gesproken, maar…
Digital video-advertising: size does matter!
Groter is beter! Als marketeer constateer ik vaak dat er betaald wordt voor video-advertenties die niet worden gezien. Naast de…
Digital video-advertising: 10 kpi’s om betere resultaten te behalen
Het is niet eenvoudig als marketeer om in dit steeds wisselende en snel ontwikkelende landschap onlinevideocampagnes de juiste waarde toe te kennen.…
Nieuwe stap voor mobile search: Google Instant Pages
We hadden heel wat verwacht van het Google Inside Search event dat deze week plaatsvond in San Francisco. Panda 2.0?…
Als Google moest kiezen, neemt het de snelste
Het is algemeen bekend: in onze snel, sneller, snelst economie vindt niemand wachten leuk. Wachten op het openbaar vervoer, op…

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!