Bart Hoogland

Online Marketing Consultant bij BlooSEM

Bart Hoogland is Online Marketing Consultant geweest bij BlooSEM van 2016-2019. Hij heeft passie voor data en houdt zich met name bezig met SEA & Display campagnes voor diverse klanten en duikt graag in Google Analytics. BlooSEM is een online performance marketingbureau in Utrecht. Al meer dan 16 jaar specialist in het bedenken en uitvoeren van een resultaat gedreven online marketing strategie. Het marketinginstrument dat daarbij onze klanten het hoogste rendement oplevert is SEM; search engine marketing. BlooSEM analyseert, ontwikkelt en realiseert naast SEM ook online business voor haar klanten met andere marketing performance diensten als affiliate marketing, display advertising, social advertising, data feed marketing, lead management, conversie optimalisatie en e-mailmarketing. BlooSEM's performance diensten dragen altijd direct of indirect bij aan het gewenste resultaat; no-nonsense marketing!

Verbeter je kwaliteitsscore en verlaag je kosten met Google Ads scripts
Wanneer je adverteert in het zoeknetwerk van Google, krijg je hoe dan ook te maken met het fenomeen kwaliteitsscore. Deze…
AdWords-scripts: haal meer uit je zoekwoorden en advertenties
De saga van AdWords-scripts gaat verder, met een aantal manieren om meer uit je zoekwoorden en advertenties te halen. We…
5 geavanceerde scripts om je prestaties in Adwords te verbeteren
In dit artikel deel ik graag een aantal geavanceerdere scripts voor Adwords met je. Waar de basisscripts normaliter voornamelijk bedoeld…
Zo creëer je advertenties op maat met de nieuwe IF-functies in AdWords
Met de komst van de expanded text ads (ETA’s) en het stopzetten van het standaard formaat tekstadvertentie is het ons adverteerders moeilijker…
AdWords: Dynamic Search Ads met Page Feeds
Er is onlangs weer een nieuwe feature gelanceerd door Google. Het betreft ditmaal de zogenaamde Dynamic Search Ads (afgekort DSA) die je met behulp…

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!