Ayman is digitaal Strateeg die betekenisvolle digitale verbindingen tussen bedrijven en klanten creëert. Ayman helpt bedrijven om meer waarde voor klanten te creëren met digitale middelen, de relatie met klanten te verstevigen en nieuwe inzichten op te doen. Als digitaal strateeg zet hij digitale (en sociale) media om in digitale waarde, digitale ervaringen en sociale business. In opdracht voor kleine en grote organisaties ontwikkelt Ayman digitale concepten, geeft advies en trainingen op het op het snijvlak van marketing & communicatie en internet & nieuwe media. Daarnaast heeft hij een aantal eigen initiatieven opgericht, zoals de Nederlandse Social Media Academie (NSMA).
‘Een op drie organisaties stelt vooraf geen doelstellingen voor social media op’
Veel Nederlandse bedrijven laten volledige waarde en potentie van social onbenutEen groot deel van de Nederlandse organisaties laat de waarde…
5 tips voor het meten van socialmediaresultaten
En doe mee met het onderzoek naar hoe organisaties die resultaten metenHet meten van socialmediaresultaten is van belang om de…
Buyer persona’s gebruiken om content menselijker te maken
Content Marketing World workshop over menselijke content op basis van de buyer personaDe grootste conferentie over contentmarketing, Content Marketing World,…
Denk als een Disney-baas bij je volgende contentpublicatie
Content Marketing World-keynote van Andrew Davis over contentmarketing die aanzet tot een moment van inspiratieDe spreker die gisteren Content Marketing World…
Sharing is caring kent z’n grenzen
Tips om meer te halen uit acties via social media Acties via social media zijn er dagelijks en werken goed…
Statische data tot leven laten komen met Silk
Hoe statische data en informatie eenvoudig interactief gemaakt en gevisualiseerd kan wordenDe Britse krant The Guardian had het dit jaar…
Pytch Insight 25: Laurens Boex van Rodesk: Conversie overschat?
Verleg je focus van conversie naar merkbeleving In Pytch Insight 25: Laurens Boex van Rodesk over de mogelijkheden die leiden…
Pytch Insight 24: Bart Robben van Elastique – Creating a new storyworld according to us
In Pytch Insight 24: Bart Robben van Elastique over de mogelijkheden van transmedia en hoe je die kunt inzetten zodat…
Pytch Insight 23: Markward van de Mieden van LGND – Liever geen seks dan een slechte presentatie
In Pytch 23: Markward van der Mieden van LGND over hoe je zorgt voor een STERKe presentatie omdat uit onderzoek…