Woont in Nijmegen, houdt van reizen en online!
TUI Nederland: van zenden naar interactief reismerk
Met 9.000 tot 15.000 calls per week, ruim 100.000 mails per jaar en 16.000 web-chats houden de elf verschillende Nederlandse …
Eelco Roos: “Steeds meer organisaties zien Instagram als ideale tool voor destinatiemarketing”
Eelco Roos is naar eigen zeggen een “Dutch guy who took on the challenge to use his iPhone only”. Zijn…
Triposo: een Nederlandse reis-app verovert de wereld
Een interview met mede-oprichter Richard Osinga Niet alleen in Silicon Vally, maar ook in Nederland worden coole apps ontwikkeld. Neem…
Gemakkelijk een vlucht plannen met je vrienden
Vandaag lanceert KLM de Trip Planner KLM doet veel onderzoek onder haar klanten om te weten wat hen zoal drijft,…
Klantbeleving leidend in de nieuwe site van Easytobook.com
Het hotelboekingsplatform Easytobook.com lanceerde vanochtend haar nieuwe website. In het redesign-proces heeft daarbij de klantbeleving een aanzienlijk grotere rol gespeeld…
SoLoMo: dé trend in travel
Maar wat is het precies? Een term die we steeds vaker voorbij zien komen in de reisbranche is SoLoMo, kort…
Foto’s delen voor gratis wifi (en meer toerisme in Japan)
Studenten van Zweedse School of Communication bedenken inventieve campagne De tsunami heeft er voor gezorgd dat Japan een sterke teruggang…
Gepassioneerde communities is waar het om draait in tourismemarketing
Case: destination marketing voor Superbowl in Dallas Isabel Mosk en Wiliam Bakker openden op vrijdag 24 februari met veel trots het nieuwe…