Annelies Huisingh RM MBA is directeur van Anmacom B.V.: Een netwerkorganisatie voor strategisch marketing advies, innovatie en interim management. Via innovatiehandboek.nl helpt zij organisaties met het vergroten van hun innovatiekracht. Zij heeft ruim 25 jaar ervaring als manager, directielid en adviseur in Marketing, Innovatie en merken bouwen bij toonaangevende bedrijven als Henkel, Unilever, FrieslandCampina, RedBull en SaraLee/DE. Met haar passie voor vernieuwing heeft zij inmiddels vele bedrijven ondersteund met het vergroten van hun innovatiekracht. Annelies is auteur van Impact door Innovatie.
Excellent innoveren: niet outside maar juist inside the box
Niet het idee zelf, maar de wijze waarop het tot stand komt is vaak bepalend voor het succes. Dat 'inside…
Kúnnen marketeers wel innoveren?
Als innovatie topprioriteit is van marketing, hoe innovatief ben jij als marketeer dan eigenlijk zelf?Zeker in tijden van crisis is…
Van vertrouwde klantrelaties naar zakelijke waarde
Met technologie als drijvende kracht zijn marketeers geen boodschappers, maar engagers die een zinvolle klant koesterenMarketeers volgen steeds vaker metrics…
Het waarom van de ‘waarom-vraag’ bij succesvolle verandering
Realiseer je dat er een groot verschil is tussen een observatie en een inzicht"Een verandering in het weer is voldoende…
Circus Super League was ‘de klant’ vergeten
Hoe een boardroomplan implodeert als je vergeet je afnemers centraal te zettenLevend in een huishouden met twee grote voetbalfans zat ik…
Stop schieten met hagel: ga slim innoveren!
Als je nog klein bent in een sterk concurrentieveld is het goed om je even achter de oren te krabben.…
Omtzigt-debat is mooie les voor elke merkenbouwer
De E van Eerlijkheid en de T van Transparantie: essentiële basiswaarden van élk merkHet is vrijdag 2 april 2021 drie uur…
Marketeer is in alle opzichten spil van vernieuwing
Oproep aan de marketeer: neem het voortouw! Of het nu om de organisatie zelf gaat of het aanbod. Jij bent…