Opleidingen

(Online) marketeers helpen hun werk beter te doen!

Sinds de oprichting in 2002 heeft Marketingfacts zijn positie als hét Nederlandstalige kennisplatform op het gebied van interactieve marketing steeds verder versterkt. Marketingfacts gaat niet voor het snelle nieuws, de focus ligt volledig op het delen en verspreiden van kennis gericht op de ontwikkeling van de marketingprofessional.

Dit gebeurt via Marketingfacts.nl, maar ook via opleidingen, trainingen en classes.

NIMA biedt als beroepsorganisatie voor marketeers verschillende mogelijkheden om je marketingkennis en vaardigheden te vergroten. De bekende NIMA-diploma’s Basis, A, B en C zijn met recht een instituut en volg je via regulier onderwijs of via een Education Partner van NIMA. Aan het eind van je opleiding doe je examen bij NIMA en bij goed gevolg ontvang je een NIMA-diploma. Deze opleidingen nemen minimaal enige maanden in beslag en de opleiders zijn zelf niet verbonden aan NIMA. Meer weten over het behalen van een NIMA Diploma Basis, A, B of C? Neem contact op met NIMA Study Members & Exams: 020 503 93 30 of .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

NIMA Classes & Events

Daarnaast biedt NIMA korte ‘plug inn’s om je kennis en vaardigheden aan te scherpen. Deze zogeheten NIMA Classes zijn korte courses die in verschillende vormen worden aangeboden: als Mastercourse, Masterclass, Vaardigheidstraining of Workshop. Deze verzorgt NIMA zélf en vinden plaats op het NIMA-hoofdkantoor in Amsterdam. In sommige gevallen kun je ook in Rotterdam terecht. NIMA werkt hiervoor samen met docenten die hun sporen aantoonbaar hebben verdiend en de classes zijn toegespitst op professionals die zich snel en efficiënt een onderdeel van het vakgebied eigen willen maken. zie ook: https://www.nima.nl/nima-classes-events/

Om invulling te geven aan onze ambitie om (online) marketeers beter hun werk te laten doen delen Marketingfacts en NIMA hun kennis graag. Dankzij het Marketingfacts-netwerk van 300 experts op het gebied van (online) marketing en de publicatie van zo’n 2.000 blogposts per jaar weten wij als geen ander welke kennis relevant is voor marketeers. Marketingfacts en NIMA bieden daarom ook incompany-trajecten aan waarbij de we inhoud volledig afstemmen op de wens van één organisatie. Bovendien komen wij op locatie, wat scheelt in de tijd die mensen kwijt zijn met hun scholing.

Eerder verzorgde Marketingfacts onder andere al incompany-trajecten voor: Team Digital van Samsung Electronics Benelux, de Hogeschool Arnhem Nijmegen (HAN), HAS Hogeschool, Rabobank, OV9292, UMC St Radboud, Capgemini, Univé/VGZ/Iza/Trias.