Zelfdenkend ‘point of sale’-display

Zelfdenkend ‘point of sale’-display
, Carl Mangold

IBM werkt aan een interactief advertentiesysteem, dat de uitingen automatisch aanpast op de klant die naar het display kijkt.

Het systeem bepaalt met beeldherkenningssoftware waar de klant zich bevindt en waar hij of zij naar kijkt. Staan er geen klanten naar het display te kijken, dan toont het systeem algemene advertenties. Loopt er een klant naar het display toe, dan focust het systeem zich op de klant, en zodra de klant een product uit de schappen pakt verschijnen er op het display gebruikstoepassingen en specifieke verkooppraatjes.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.