Week 30/2013 Viral Friday: Heineken, Google Glass Porn & Top Gear

Week 30/2013 Viral Friday: Heineken, Google Glass Porn & Top Gear
, SDIM
@reach

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare en ViralBlog, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week o.a. de Departure Roulette van Heineken, de First-Ever Google Glass Porn en Top Gear's The Stig die een grasmaaier van 130 pk test. Heb je een tip? Stuur 'm op!

1. Heineken | Departure Roulette

Heineken is terug met een nieuwe viral. In deze grappige video worden mensen gevraagd om het spel Departure Roulette te spelen en zo trips naar verassende locaties te winnen. De video is 7 dagen geleden online gezet en is sindsdien al meer dan 2 miljoen keer bekeken.

2. First-Ever Google Glass Porn

Het was natuurlijk gewoon een kwestie van tijd totdat de eerste porno applicatie voor Google Glass ontwikkeld zou worden. Deze NSFW video is al meer dan 2,6 miljoen keer bekeken binnen 3 dagen. Sex blijft verkopen. ;-)

3. The Stig's 130mph lawnmower - Top Gear Magazine

De meest populaire testcoureur in de wereld ‘The Stig’ test een grasmaaier op compleet eigenwijze. Met meer dan 1.4 miljoen views in een week zorgt deze video voor de gewenste promotie voor BBC’s Top Gear.

4. Chromecast: For Bigger Fun

Google Chrome laat in deze feel good video zien hoeveel ‘video-fun’ je kan hebben van hun nieuwe product Google Chromecast. De Chromecast is duidelijk op de radar met meer dan 900.000 views in twee dagen.

5. Nobody in Boston Wants Free Money

Fatawesome laat in deze video zien dat gratis geld weggeven moeilijker is dan je denkt. Vanaf maandag is de video met de argwaanende mensen al meer dan 1 miljoen keer bekeken.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.