Week 3/2013 Viral Friday: Live Action Toy Story, Nike Golf & IllumiRoom Projects

Week 3/2013 Viral Friday: Live Action Toy Story, Nike Golf & IllumiRoom Projects
, SDIM
@reach

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Live Action Toy Story, Nike Golf & IllumiRoom Projects. Heb je een tip? Stuur 'm op!

Live Action Toy Story

U kunt zich de originele Toy Story-film van 1995 toch wel herinneren? Nu, bijna 18 jaar later, is er de Live-Action Toy Story Project. Elke scene is nagemaakt met echte mensen en echt speelgoed, in minder dan een week heeft deze video al bijna 6 miljoen views. Dus, pak wat popcorn en kijk de gehele film van 1 uur en 20 minuten, veel plezier!

Nike Golf: No Cup Is Safe

Wanneer Tiger Woods en Rory McIlroy zich op de golfbaan bevinden, is niks meer veilig! Leuke video van Tiger die het haar van McIlroy belachelijk maakt en Rory de leeftijd van Woods aanvalt, dit alles terwijl ze het dagelijks leven van andere mensen onderbreken. Alweer een geweldige video van Nike Golf die vanaf maandag al meer van 5 miljoen keer is bekeken.

IllumiRoom Projects – Immersive Gaming

Een blik op de toekomst! Een interessant project van Microsoft Research, gemaakt om de grenzen van gamen in de woonkamer te verleggen door de virtuele wereld samen te smelten met de fysieke wereld. Dit gebeurt door middel van geprojecteerde visualisaties. Geweldig idee alleen ik heb medelijden voor de personen met epilepsie. Deze video staat al sinds 8 januari online is bijna 3,5 miljoen keer bekeken.

R´ha – Short Movie

Science fiction films zijn het duurste om te maken, toch? Kijk naar deze video, gemaakt door de 22-jarige Kaleb Lechowski, een Duitse student aan de opleiding digital film design. Deze korte film heeft de aandacht van Hollywood al te pakken en daarnaast ook de aandacht van al 940.000 kijkers in één week. Het enige nadeel? Hij is maar 6 minuten…

Cristiano Ronaldo Leaves A Vapor Trail

Tot slot valt er het spoor van Cristiano Ronaldo te bewonderen dat hij achterlaat als hij met zijn nieuwe Nike Mercurial Vapor IX naar het doel explodeert. In twee dagen al meer dan 700.000 keer bekeken.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.