Week 15/2013 Viral Friday: How Animals Eat, Old Spice & Conan O’Brien

12 april 2013, 12:16

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare en ViralBlog, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week video's van Old Spice, Conan O'Brien & Call of Duty. Heb je een tip? Stuur 'm op!

How Animals Eat Their Food

MisterEpicMan, of Nick, is geen YouTube noob en al vanaf 2009 actief. Hiernaast maakt en verkoopt hij T-shirts en is eigenaar van een bedrijf genaamd Lost Light Film. En wat is de beste manier om creativiteit te promoten? Met creativiteit! Dus hier is een epische en hilarische video met al ruim 12,7 miljoen views in maar 4 dagen. Ik hoop in ieder geval dat er snel een vervolg op komt.

Old Spice | Watermelon

Old Spice blijft maar komen met nieuwe video's! Opnieuw plaatste Old Spice twee nieuwe video's waarin zij hun nieuwe Fiji Bar Soap promoten. We houden van de manier waarop de video perfect synchroon loopt met het lied. De video heeft al 2,8 miljoen views in 5 dagen. Ik hoop dat de volgende keer als ik een watermeloen eet, er in ieder geval geen stuk zeep in zit.

Conan O'Brien and Chelsea's Nude Shower Fight

Als Conan O'Brien bij jouw show komt, is het een big deal. Maar als hij ook nog eens naakt langs komt, is het… a really big deal. Na Conan zijn optreden bij de speciale aflevering (#1.081) van Chelsea Lately, stappen hij en Chelsea Handler onder de douche en creëren een geweldige sketch die al 2,1 miljoen keer bekeken is binnen 9 dagen.

The Replacers – Official Call of Duty: Black Ops 2 Video

The Replacer is terug, of moeten we The Replacers zeggen? Peter Stormare moet teveel baantjes dekken zodat mensen Call of Duty kunnen spelen dus nam hij deze keer back-up mee. Het dynamische duo komt in hilarische situaties te staan en promoot de nieuwe Uprising DLC Map Pack op een aparte manier. De video heeft al 1,2 miljoen views in vijf dagen.

It's blue, what else matters?

Adidas is terug met een nieuwe virale hit. In de video zien we Chelsea FC sterren John Terry, Fernando Torres en Juan Mata bedekt worden met blauwe verf voor een campagne ter lancering van het nieuwe teamshirt. De video verspreidde zich als een gek over het internet met meer dan 900.000 views in een week.

Rudi de Groot
Content Marketeer bij SDIM

Creatief en innovatief met een grote passie voor content- en socialmedia-marketing.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!