Week 10/2013 Viral Friday: Le Trefle, Samsung & Old Spice

15 maart 2013, 13:44

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare en ViralBlog, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week video's van Le Trefle, Samsung & Old Spice. Heb je een tip? Stuur 'm op!

Emma, Le Trefle

Met de steeds ontwikkelende technologieën lijken de mogelijkheden bijna eindeloos. Bijna. Aan de ene kant is het waar dat de papierindustrie het moeilijk heeft, maar er is één ding waar je een tablet niet voor kunt gebruiken. Een geweldige Franse reclame gemaakt door Leo Burnett France voor Le Trefle heeft al meer dan 1,3 miljoen views in één week.

Be ready 4 The Next Galaxy (Part 2)

Samsung introduceerde gisteren de Galaxy S4 en het is weer een prachtige versie. Kleine Jeremy is de geheime koerier van de S4 en had de grootste taak van zijn leven, het geheim voor zichzelf houden. In vier dagen heeft de video al 1,5 miljoen views, voor meer informatie over de S4, check: samsung.com/global/microsite/galaxys4

Old Spice | Meet the Wolfdog

Herinneren jullie de Old Spice Guys Battle – Fabio and Isaiah Mustafa van vorig jaar nog? Opnieuw is er een gastoptreden van een onweerstaanbaar 'persoon', namelijk het nieuwe hoofd van Marketing, Mr. Wolfdog. De aankondiging is al 1,1 miljoen keer bekeken in vijf dagen, een groot succes voor Mr. Wolfdog!

Carlsberg puts friends to the test

Carlsberg komt nogmaals met een experiment en dit keer worden vrienden op de proef gesteld. Carlsberg propositie (That calls for a Carlsberg) moedigt mensen aan om het juiste te doen en zichzelf naderhand te belonen met een Carlsberg. Dus, hoe zouden jullie reageren als een vriend in nood om hulp zou vragen? De video staat online vanaf de 12e en heeft al bijna 700.000 views.

Talking Shoe

Technologie, we integreren het bij elk voorwerp wat we kunnen verzinnen. Brillen, horloges en nu introduceert Google de Talking Shoe! De schoen is ontwikkeld om mensen te motiveren (op een nogal sarcastische manier). Het is een 'smart sneaker' met een persoonlijkheid en verschillende mogelijkheden, inclusief de mogelijkheid om je ervaringen online te delen. De video is door bijna 500.000 man bekeken.

Rudi de Groot
Content Marketeer bij SDIM

Creatief en innovatief met een grote passie voor content- en socialmedia-marketing.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!