Weblogstrategie Microsoft

20 april 2006, 05:45

Gisteravond waren een aantal Nederlandse webloggers uitgenodigd door Microsoft Nederland voor een informele diner-bijeenkomst in Amsterdam. Phil Holden presenteerde Windows Live als de volgende stap in social desktopsoftware.

Alhoewel ik wel was uitgenodigd kon ik er helaas niet bij aanwezig zijn. Remi van Beekum (Traffic4u), Frank Janssen (TPG Post) en Frank Meeuwsen (Rhinofly), allen ook bloggers op Marketingfacts, waren wel aanwezig en de laatste heeft van de bijeenkomst een prima verslag op Frank-ly. Phil Holden is inmiddels onderweg naar Belgie waar hij vanavond de Belgische bloggers te woord zal staan.

Interessante PR-strategie van Microsoft die we ongetwijfeld de komende tijd bij meer bedrijven zullen zien!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    diederick

    Dat er op Frank-ly zo positief wordt gesproken over Microsoft wil wel wat zeggen. Persoonlijk ben ik na de beta IE7 al weer om van Google naar Microsoft. Toekomst ziet er veelbelovend uit en ze presenteren zaken die ik als gebruiker als logisch ervaar. Nu hopen dat alle Google-fanaten het uberhaupt durven te proberen ;).. Ik heb m’n Microsoft shirt maar weer es uit de kast getrokken.. kan niet wachten om te zien hoe t op m’n qtek-je allmaal uitpakt straks..


    20 april 2006 om 06:23
    punkey

    @Remment: Sure, zoals Netvibes ook verdacht veel Pageflakes of de Google startpage lijjkt. Maar waar het bij mij om gaat is niet zozeer dat MS een ripoff van andere diensten maakt (voor nu) maar hoe de strategie richting complete integratie van desktop, online en mobiel gaat. Dat is zeer boeiend. De instrumenten die daarvoor gebruikt worden, ach, jij gaat toch ook niet het wiel opnieuw uitvinden?


    20 april 2006 om 10:12
    Miel Van Opstal

    Ja. Euh. Luc én mezelf. Er zit natuurlijk geen Luc in me. 🙂


    22 april 2006 om 11:03

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief