Vlog: hoe leid je de marketingafdeling bij een corporate tijdens een wereldwijde pandemie?

HelloMasters at Home: interview met Georgia Collins (AkzoNobel)

Vlog: hoe leid je de marketingafdeling bij een corporate tijdens een wereldwijde pandemie?
, HelloMaaS
@doorn

Welkom bij de derde HelloMasters at Home-vlog! HelloMasters is de podcast (en in deze coronatijden nu tijdelijk een vlog) van het marketingplatform HelloMaaS door founder/CEO Louise Doorn. Deze week een gesprek met Georgia Collins, Global Marketing Communications Leader bij AkzoNobel.

We zijn inmiddels de draad kwijt. Welke dag het is vandaag na meer dan vier weken WFH?  Ben jij nog ZEN? Of verlang je weer naar woon-werkverkeer en een praatje bij het koffieapparaat?

Wat is er veranderd voor het team?

Deze week gaan we ‘global’ samen met Georgia Collins, Global Marketing Communications Leader bij AkzoNobel - BU Automotive and Specialty Coatings. Op afstand werken is niet nieuw voor Collins en haar team, dat wereldwijd opereert met medewerkers in Brazilië, Engeland, Singapore en Oeganda, om maar een paar landen te noemen. Dus wat is er wel veranderd voor het marketingteam van AkzoNobel?

Corona slaat niet tegelijkertijd toe. Azië is langzaam weer aan het openen, terwijl Afrika nog aan de vooravond van de crisis staat. Hoe ga je hiermee om als je een global team leidt? Daarnaast vertelt Collins ook over hoe deze crisis digitale transformatie binnen het bedrijf  versnelt.

HelloMaaS is geen marketing bureau of recruiter. Wij zijn het platform voor slimme en flexibele marketing. We brengen in-demand marketing skills, on demand! Manage de flexibele laag rond bestaande team slimmer of maak marketing makkelijk met vaste prijs pakketten voor 50+ marketingkanalen. Probeer bijvoorbeeld een marketing strategy audit of marketing (re)organisatie audit.


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.