Viral Friday Week 31/2011

Viral Friday Week 31/2011
, SDIM
@reach

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Heb je een tip? Stuur 'm op!

Nissan - Pôneis Malditos


Bij auto’s draait het om PK’s. Maar zijn dat paardenkrachten of ponykrachten? Met ponykrachten kom je niet ver. Dat bewijst de man die vast komt te zitten in de modder. Met de nieuwe Frontier van Nissan is daar geen sprake van. Met meer dan 6 miljoen views in een week is dit een krachtige viral gebleken. Maar het kan ook liggen aan de vloek van de pony’s. Als je de film niet doorstuurt naar 10 vrienden, heb je tot in het einde der tijden het irritante deuntje in je hoofd (Hier staat het filmpje met ondertitels).

Real Apes And Rise Of The Apes Mashup


We hadden al een aap met een AK-47 bij Viral Friday enkele weken geleden en dit is de mashup trailer voor de film Rise Of The Planet Of The Apes met 2 miljoen views in vier dagen. Binnenkort, 18 augustus, in de bioscoop. We zijn benieuwd.

Ryan Reynolds & Jason Bateman Promoting The Change-Up


Het idee van twee mannen die door het noodlot gedwongen levens ruilen is niet geheel nieuw. Dat is vaker gedaan. Maar een familieman die single wordt en vice versa in The Changeup is intrigerend genoeg om 1,3 miljoen views te genereren sinds 2 augustus. Dat Ryan Reynolds en Jason Bateman spelen in een film van de makers van The Hangover scheelt natuurlijk ook een slok op een borrel.

0365 MGX Copy


Er is zoiets als briefgeheim. Een postbode wordt niet geacht post te openen en/of te lezen. Dat is iets tussen zender en ontvanger. Toch? Dit gaat echter niet op voor de GmailMan! Naar verluidt is deze viral afkomstig van Microsoft en verscheen het online op het moment dat Google Email Intervention lanceerde. De GmailMan met 700.000 views is in ieder geval een opmerkelijke postbode.

iPad Head Girl


Een dame die door Bryant Park in New York loopt is niet ongewoon. Maar met vier iPads op haar hoofd? Dat is de viral voor het nieuwe iPad magazine van Cosmo dat zich speciaal richt op mannen. Met het magazine kom je beter in het hoofd van de vrouw, snap je? En dat levert 700.000 kijkers op in 5 dagen.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.