Viral Friday: How To Kill A Mustache

Viral Friday Week 49 / 2012

Viral Friday: How To Kill A Mustache
, SDIM
@reach

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Movember, Internet Explorer & Super Mario. Heb je een tip? Stuur 'm op!

How To Kill a Mustache

Movember 2012 is weer voorbij. Hier een video voor mannen die twijfelden of ze hun snor moesten afscheren of niet. Allereerst: denk er nog een keer over! De video heeft al bijna 4 miljoen views in één week!

Do you know this guy? | Internet Explorer

Je kan zeggen wat je wilt van IE, maar de nieuwe campagne is redelijk briljant. Speciaal als je een fan bent van het trollen van Microsoft en IE, moet je zeker zien waarom IE minder zuigt. ;-) De bijna 2 miljoen views binnen een week spreken ook boekdelen.

Super Mario Beads 3

Een geweldig, episch stop-motion avontuur van Marcus en Hannes Knutsson met de iconische loodgieter en het gamekarakter - Super Mario. Niet gek dat de video meer dan 1,8 miljoen keer is bekeken in een week en een paar dagen.

Kobe vs Messi: Legends on Board

Wie zou jij willen ontmoeten tijdens je vlucht? De droom van deze jongen is waarschijnlijk uitgekomen nu hij Messi en Kobe tegenkomt. De video van Turkish Airlines heeft al 1.6 miljoen views in een paar dagen!

Victoria's Secret Angels Lip Sync 'Beauty & A Beat'

Toevalligheden gebeuren en het resultaat volgt - in november waren veel persoonlijke beelden van Victoria's Secret Angels gestolen. Deze video werd later geupload door een anonieme blogger (of niet?). Toch meer dan 900.000 views in een week! Dank je wel, dief.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Die veelbelovende jeugd van Marketingporn kaapt deze rubriek voor jullie neus weg met hun eigen Viral Friday. Ze gaan het dagelijks doen. Werk aan de winkel, jongens!

    geplaatst op
  • Hi Peter, ik wens ze veel succes. Als mensen dagelijks virals willen dan zijn er al veel betere internationale sites. Ik wens ze in de toekomst meer creativiteit toe in het vinden van blogtitels ;-)

    geplaatst op
  • Ik wens jou vooral veel succes. Want je bent vanaf nu elke vrijdag te laat met je post, omdat men het al ergens anders heeft gezien. Ik zei niet voor niets dat er werk aan de winkel is.

    geplaatst op
  • Peter, 'iedereen' is te laat met het weergeven van virals. Het is maar net wat gebruikers als eerste lezen. Dat is in mijn geval niet die website.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.