V&D TV een grote flop

V&D TV een grote flop

Als we de cijfers van Adformatie mogen geloven dan heeft V&D na 190 uur V&D TV slechts 3.000 telefoontjes (!) mogen ontvangen oftewel 15,7 telefoontjes/uur. Als we vervolgens de kosten van ??n uur V&D TV op 35.000 euro schatten (excl. promotiekosten) dan zijn de kosten per telefoontje ruim 2000 euro. Daar kun je een call center aardig voor laten bellen.

Natuurlijk moet je in dit geval niet alleen kijken naar het aantal telefoontjes maar ook naar het imago-aspect van het programma. Maar met een gemiddelde kijkdichtheid van 0,5% wordt je daar ook niet echt vrolijk van. Kortom, V&D mag zich weer eens achter de oren krabben over hoe het zover heeft kunnen komen terwijl concurrent Wehkamp voor een vergelijkbaar format mooie cijfers laat zien.

Bron: TVF


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Veel ophef is er over v&d;tv is er bij ons in de omgeving nooit gemaakt , misschien in de grotere steden , maar in de kleinere plaatsen zijn er maar heel weinig mensen die wisten dat v&d;een dergelijke actie ondernam .
    Ik ben er bij toeval achter gekomen omdat ik zat te surfen .
    Misschien is de actie wel goed maar de publicatie niet .

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.