UvA Bootcamp Contentmarketing: aan de slag vanuit een redactionele invalshoek #adv

UvA Bootcamp Contentmarketing: aan de slag vanuit een redactionele invalshoek #adv

Je hebt een contentstrategie of weet hoe je die moet formuleren. Je weet hoe je de traffic naar je content kunt stimuleren en weet hoe je het geheel kunt monitoren en optimaliseren, maar wil praktisch aan de slag. Je wil zien hoe je goede content creëert, waaraan die voldoet en hoe je optimaal gebruik kunt maken van het potentieel van diverse populaire en opkomende owned media. Deze bootcamp beslaat twee dagen, waarbij de eerste in het teken staat van het bedenken van goede verhalen. Op de tweede dag ga je tijdens diverse praktische workshops zelf aan de slag. In een klein team onder begeleiding van een professional.
Jij kiest waar je bij wil zijn:
- Schrijf de betere blog
- Maak zelf betere foto’s
- Iedereen aan de podcast
- Wat kunnen we met augmented reality?
- Ins en outs van influencermarketing
- Organiseer je eigen content
- Jouw data in een dashboard

Vraag de brochure aan


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.