Tijd om te rebranden? #adv

Tijd om te rebranden? #adv

Een merk is nooit ‘af’. Een sterk merk hebben én houden vraagt om continue doorontwikkeling en van tijd tot tijd een rebranding. Maar wat zijn de stappen die je moet nemen om die opfrisbeurt - binnen ambitie, tijd en budget - tot een succes te maken? Die vraag staat centraal bij de online clinic van Beeckestijn Business School. Ontdek de bedrijfskundige en operationele kant van rebranding.

Meld je gratis aan voor de clinic op 26 november


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.