Suitsupply presents Pakman the game!
Suitsupply blijft ons verrassen met haar advertenties. Dit keer heeft Achtung een high-end advergame voor ze ontwikkeld: Pakman, the game. Door de hoofdpersonen Pakman, Angel en Fatman in video te besturen, krijgen spelers een bijna realistische ervaring van de avonturen van Pakman. Wie Pakman zijn superpower terug kan geven en beauty Angel in alle drie de levels weet te redden uit de handen van Fatman, krijgt van Suitsupply een compleet nieuw pak aangemeten. Leuk!
Wel jammer dat het vrouwtje redden in het laaste level niet gaat… iedere keer als ik er ben verdwijnt ze. Dus een pak winnen dat valt niet mee.. 🙁
Zowel Suitsupply als Achtung zijn geweldig bezig. Complimenten.
Ik ben bang dat patrick helemaal gelijk heeft…of het moet aan mij liggen 😉
Huh? Vrouwtje redden? Zover kom ik nog niet eens…
Nou ja het duurt nog even tot aan de feestdagen, tijd zat om te oefenen 😉
Het was even zoeken waar ik nu was, maar een stropdas heb ik inmiddels in de pocket. Leuk pac-man concept. Goede muziek.
Allereerst vind ik het een mooi uitgevoerde advergame. Zoals Patrick en ik al eerder opmerkten is het alleen een beetje jammer, dat suitsupply en achtung de consument/speler een beetje voor de gek houden……zo hoor je het spel volgens mij weer net niet te spelen.
Bij deze een mooie cheat van mij om het allemaal wat simpeler te maken om met “unlimited lives” level 3 te bereiken en de femme fatale zelfs eens te “redden”. Ze verschijnt indien je in 1 van de “hoeken” van het speelveld loopt en verdwijnt zodra je te dicht in de buurt komt…mmm…klinkt bekend? 😉
instructie:
Laat jezelf lekker doodgaan, zodra je weer met beide voeten op de wereld staat moet je ff op de “quit” optie drukken. Voila u kunt nu deelnemen aan de volgende level.
En nu weer allemaal verder genieten van het weekend.
Volgens mij doet je gevonden manier t niet meer 😛
Maar mooi gemaakt, erg flauw ook van ze om t zo te maken dat het niet lukt
Het foutje is er inderdaad uitgehaald na mijn posting…net zoals een van mijn highscores met een mededeling ;-)….Achtung oder Verachtung? viral = Kunden werben Kunden.
Suitsupply blijft ons verrassen met haar advertenties. Als echt marketeer zou je toch kunnen weten dat eerlijkheid het langste duurt???
vals spelen met spelletjes is wel een beetje kinderachtig…
Misschien is vals spelen wel kinderachtig, maar dat je angel in het laaste level niet kan redden vindt ik ook kinderachtig.
Trouwens wie is angel eigenlijk
Hoe kan het dat er in de highscore van het spelletje mensen staan met veel meer punten dan ik ooit kan halen?
Die hebben angel dan toch ook niet te pakken gehad in level 3? Het is echt een frustrerend spel vind ik!! zo’n 40 keer gespeeld.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!