Succesvol merkmanagement, hoe doe je dat? #spon

Succesvol merkmanagement, hoe doe je dat? #spon

De laatste twee jaar groeit de aandacht voor merkmanagement in Nederland aanzienlijk, maar hoe creëer je een sterk merk? 

Merkmanagers en directies beginnen te beseffen dat het merk een waardevolle bijdrage aan het bedrijfsresultaat kan leveren. Dat is niet zo gek; consumenten (en medewerkers) weten tegenwoordig feilloos welk merk zijn beloften nakomt en welke niet. Daarnaast heeft digitalisering impact op de beleving en prestatie van het merk. Dit vraagt om een andere kijk op de effectiviteit van merken.

"Hoe richt je merkmanagement in en hoe maken we het tot een belangrijke competentie om te groeien in marktoriëntatie?"

Het nakomen van je merkbeloften creëert vertrouwen en levert aantoonbaar resultaat op. Om dat te realiseren is het noodzakelijk het merk een centrale en strategische plek in de bedrijfsvoering te geven om bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Tijdens de gratis clinic bij Beeckestijn Business School ontdek je 10 januari hoe je merkmanagement inricht en hoe maken we het tot een belangrijke competentie om te groeien in marktoriëntatie?

Wat kun je verwachten?

Deze korte introductie in merkmanagement geeft praktische uitgangspunten en tips voor het ontwikkelen en managen van een sterk merk, en helpt merkmanagers en betrokkenen het merk beter te laten presteren. In de clinic komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Fundamenteel en actueel inzicht hoe je merken sterker kunt maken
  • Hoe je merken efficiënter en effectiever kunt managen?
  • Klantcases van merken als ING, Vattenfall en Tony’s Chocolonely

Voor wie?

Wil je weten hoe je vanuit verschillende invalshoeken (zowel theorie als praktijk) naar een fundamenteel en actueel inzicht in hoe je merken sterker kunt maken en efficiënter kunt organiseren, dan ben je toe aan deze introductie in Merkmanagement. Deze introductie geeft je inzichten om het merk efficiënter en effectiever te managen. 

"Het nakomen van je merkbeloften creëert vertrouwen en levert aantoonbaar resultaat op"

Deze clinic is interessant voor senior (marketing) communicatie professionals of senior (online) marketeers die regelmatig in aanraking met vraagstukken rondom merkmanagement.

Over de sprekers

Laurens Hoekstra en Erik Voskuijl werken beide bij VIM Group, een organisatie gespecialiseerd in het implementeren en managen van merken vanuit een bedrijfsmatig perspectief. Dit betekent dat het merk gezien wordt als een belangrijke businesstool dat een bijdrage moet leveren aan het bedrijfsresultaat.

Wil jij vrijdag 10 januari aanwezig zijn bij deze clinic?

Meld je dan nu aan

Over Beeckestijn Business School

Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie & customer management en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn Business School ook korte opleidingen die verdieping bieden binnen een vakgebied, op maat gemaakte incompany trajecten, e-learning & het Digital Marketing traineeship.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel