Online Tuesday #52: Online kansspelen, een grote kans voor marketing?

29 april 2015, 08:30

De markt voor online gaming & gambling is flink in beweging. Nieuwe wetgeving die een meer open markt voorstaat, biedt mogelijkheden voor nieuwe toetreders als TMG en Endemol. Wat zijn precies de veranderingen op die markt, hoe verhoudt het zich tot andere landen en – niet onbelangrijk – wat kunnen marketeers in andere sectoren leren van de ontwikkelingen? Daarover gaat Online Tuesday #52 op 12 mei a.s. En de inschrijving om erbij te zijn start vandaag!

De kansen van online kansspelen

Tijdens deze editie van Online Tuesday hanteren we een iets ander format dan gebruikelijk. In totaal zijn er 4 sprekers, die ieder een inleiding vanuit hun eigen perspectief zullen geven. Daarna volgt een paneldiscussie, waarin dieper wordt ingegaan op de verschillende vragen die spelen. Wat gaat er precies veranderen in Nederland? Welke kansspelen zijn er? Welke omzetten worden behaald? Hoe ziet de markt in andere landen eruit? En – belangrijk voor ons als marketeers – wat zijn de ontwikkelingen in marketing op dit vlak en welke kansen biedt dat voor Nederlandse marketeers?

Sprekers

De sprekers en panelleden voor de komende editie van Online Tuesday zijn:

Inschrijving

De inschrijving opent vandaag om 12.00 uur (’s middags). Dan worden de eerste 200 plaatsen vrijgegeven. Inschrijven kun je doen via Meetup (vanaf 12 uur dus)!

Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Geen probleem! Volgende week op woensdag 6 mei om 12 uur volgt een (kleinere) tweede ronde van extra inschrijvingen. Dan is het ook pas mogelijk om je aan te melden voor de wachtlijst (zodra de ‘normale’ inschrijving vol is).

Partners en sponsoren

Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, NEWPEOPLE, DQ&A Media Group en PostNL.

De events worden mede mogelijk gemaakt door onze sponsoren Nextail, MeasureWorks en Massarius.

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!