Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

NIMA Marketing Day 2018 line-up: dit ga je zien! #adv

18 juni 2018, 08:00

Als het vak van marketeer al niet het meest dynamische is, dan toch zeker het mooiste. Deze donderdag (21 juni) organiseren NIMA en MarketingTribune de tweede NIMA Marketing Day voor iedereen die werkt en leeft in marketing. Dertien thema’s met bijna zeventig presentaties door de mensen áchter de merken. De NIMA Marketing Day stelt jou, je leven en het vak centraal: een dag voor en door het vak. En de line-up? Die is fantastisch!

Bekijk het programma

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!