Je bekijkt een artikel van BBP
partner

NIMA Marketing Day 2018 #adv

BBP
2 april 2018, 07:30

Als het vak van marketeer al niet het meest dynamische is, dan toch zeker het mooiste. Op donderdag 21 juni a.s. organiseren NIMA en MarketingTribune de tweede NIMA Marketing Day voor iedereen die werkt en leeft in marketing. Dertien thema’s met bijna zeventig presentaties door de mensen áchter de merken. NIMA Marketing Day is een dag voor en door het vak. Wij zien je graag tijdens de NIMA Marketing Day!

Bestel tickets

De NIMA Marketing Day stelt jou, je leven en het vak centraal. Persoonlijke ontwikkeling en het delen van insights aan de hand van relevante praktijkcases, te midden van andere marketeers die delen en inspireren. Early Birds profiteren tot en met 14 april 2018 van een aantrekkelijke korting, maar wie slim is sluit zich aan bij NIMA. Gold Members en Business Members krijgen kosteloos toegang – beschikbaar vanaf 19 maart – en je doet de beste investering in je marketingtoekomst via alle voordelen die zijn verbonden aan het NIMA Membership. Jouw vak. Jouw NIMA.

Wij zijn een onafhankelijk B2B-mediabedrijf en al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richten wij ons op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!