Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
das juist de grap 😉
To adapt is ook wel aanpassen aan je omgeving. Het hóeft dus geen spelfout te zijn,
En dan heb je nog ook altijd de early adapters. Beide verschrijvingen zijn veelgemaakte fouten…
Enkele maandjes nu zijn wij de eigenaar van earlyadopter.nl en earlyadopters.nl, geen gadgetblog, maar een gadget winkel.
how is going to be different from marketingfacts? Not clear to me…but perhaps I am reading too many blogs already.
Marco, heb je in mijn hoofdredactioneel commentaar in die nieuwe FZ 4 die ik je heb gegeven ook deze twee fijne woorden zien staan? Ahum. Ik ben duidelijk ook geen early adapter, laat staan een early adopter.
Spelvout is overigens ook fout…
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!