Niet registreren domeinnamen groot veiligheidsrisico

1 november 2004, 12:13

Instellingen en bedrijven die het nalaten om hun handelsnaam met alle mogelijke extensies en in alle denkbare schrijfwijzen te registreren nemen bewust het risico dat de aan hen gerichte e-mail in verkeerde handen komt.

Een voorbeeld hiervan vinden we op de namaak website GeorgeWBush.org: diverse aan Sjors gerichtte e-mails zijn door een typefout in de ‘catch all’ postbus van deze nepsite terechtgekomen. En daar springen de media natuurlijk graag op in.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

4 Reacties

    jan

    Ik moet zeggen dat ik ook fouten maak met het mailen naar mediafact. Ik wil nog wel eens mailen naar mediafacts.


    1 november 2004 om 14:51
    Anders

    … zo sprak Jan van medicalfacts

    😛


    1 november 2004 om 15:24
    jan

    Voor snelle mensen : de domeinnaam medicalfact.nl is nog vrij :-).


    1 november 2004 om 15:33
    Ralf

    Kan iemand me vertellen wat de beste manier is om een domeinnaam te laten registreren? Ik heb namelijk het idee dat sommige bedrijven wat dat betreft niet echt kosjer zijn.

    Zo keek ik laatst via widexs.nl of een domeinnaam nog vrij was, dat was het geval, maar toen ik een week later nog eens keek, bleek die naam ‘opeens’ bezet…


    17 november 2004 om 17:07

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!