Newconomy verbrandt schepen achter zich

Newconomy verbrandt schepen achter zich
,

Newconomy verandert zijn naam in Real Time Company. De ict-dienstverlener neemt hiermee definitief afscheid van zijn imago als internetinvesteerder.

Volgens het bedrijf was de nieuwe naam nodig doordat de naam Newconomy niet meer bij de huidige strategie van het bedrijf past. Dit heeft Real Time Company donderdag bekendgemaakt.

De naam Newconomy wordt veelal geassocieerd met het investeringsbedrijf van Maurice de Hond. Newconomy nam in de hoogtijdagen van internet diverse belangen in ‘veelbelovende’ bedrijven.

Na het uiteenspatten van de internetzeepbel kwam Newconomy in problemen, waardoor het bedrijf genoodzaakt was diverse participaties af te stoten.

Het bedrijf vaart inmiddels een nieuwe koers, waarbij het zich vooral heeft toegelegd op dienstverlening. De eerste drie maanden van dit jaar heeft Real Time Company een nettoverlies van een half miljoen euro geleden. De omzet kwam uit op negen miljoen euro.

Bron: Webwereld.nl 8 mei 2003


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.