Nederlandse websites in herorientatiefase?

21 januari 2004, 22:51

Na de Postbank blijkt ook De Telegraaf een nieuwe layout te hebben gekregen. Verfrissend met als meest opvallende nieuwe functionaliteit de pagina snelnieuws met alleen de koppen van het nieuws.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    alexstil

    Dit is tenminste vooruitgaan, leest veel beter en is overzichtelijker geworden


    22 januari 2004 om 07:52
    Edwin

    Helemaal mee eens. Transparanter, overzichtelijker, navigatie verbeterd en vooral ook sneller.


    22 januari 2004 om 08:05
    media

    Lees net dat de gerestylde site ook nieuwe commerciële mogelijkheden biedt. Zo is er nu ook een Rectangle positie beschikbaar op de verschillende nieuwsonderdelen. De Skyscraper blijft gewoon op alle onderdelen én op de hompage aanwezig. De bottom bannerpositie komt te vervallen. Dit betekent meer aandacht voor de top bannerpositie!


    22 januari 2004 om 14:35

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!