Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Miele Nederland spreekt op NIMA Marketing Day #adv

31 mei 2019, 08:59

Het merk Miele heeft een rijke historie, die met name gebouwd is rondom de wasmachine. Het sterke aan Miele is dat het op het gebied van communicatie altijd heel consistent is geweest. Alles draait om kwaliteit en de producten ondersteunen dit. Tijdens de NIMA Marketing Day op 20 juni laat Patricia Slootjes de verbreding van ‘Er is geen betere’ zien, van product naar consument. Ben jij erbij?

Bestel tickets

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!