Microsoft geeft toe achter de i-Pod verpakkings-parodie te zitten

15 maart 2006, 09:50

Microsoft’s Tom Pilla heeft gisteren toegegeven dat zij zelf de i-Pod verpakkings-parodie hebben gemaakt. “It was an internal-only video clip commissioned by our packaging [team] to humorously highlight the challenges we have faced”

Ewald Verhoog (41) is oprichter van het Canicas. Canicas is Spaans voor knikkers en heeft als werkterrein: marketing strategie - marketing tactics - marketing operations en marketing intelligence. Wij helpen onze klanten bij het ontwikkelen en implementeren van de (interactieve) marketing & sales strategie. In Nederland loopt Canicas voorop op het gebied van Persuasion Architecture (Futurenow): basisprincipe is dat de 'gemiddelde' klant niet bestaat. Ieder type klant vraagt om een eigen aanpak, en het internet leent zich hier perfect voor. De meeste klanten maken kennis met Canicas via Canicas Conversie Management ©. CCM helpt klanten om met een beproefde methode, snel de conversie van landingspages en actiewebsites fors te verhogen. Canicas zet een team in van ervaren specialisten op het gebied van webcopy, usability, design, verkooppsychologie en webanalytics om stapsgewijs alle copy- en lay-out aspecten die voor conversie van belang zijn optimaliseren.

Categorie
Tags

3 Reacties

    media

    Zelfspot dat is uitgegroeid tot een prachtige viral – vraag is nu of ze dit bewust hebben laten lekken. En zo ja, wat zou het effect zijn op het imago van Microsoft? Voor naamsbekenheid hoeven ze het niet te doen 😉


    15 maart 2006 om 10:20
    Luc Franken

    Het volgende nieuwsbericht over dit onderwerp:

    “Na de speculaties van vorige maand over een MicrosoftI-Pod, gebaseerd op een uitgelekt filmpje van de verpakkingsafdeling van Microsoft, komt Microsoft met een zeer unieke MP3 speler: De Microsoft M-pod. De vele features…;)”


    15 maart 2006 om 11:50

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!