Maak je direct mail persoonlijk voor de ontvanger #adv

Maak je direct mail persoonlijk voor de ontvanger #adv

Een persoonlijke aanpak werkt, zo blijkt uit recent onderzoek van MetrixLab naar het effect van personalisatie in direct mail. Wanneer je je klanten persoonlijk aanspreekt en weet aan te sluiten bij hun belevingswereld, dan komt je boodschap pas echt binnen. En personalisatie in je communicatie gaat verder dan alleen de aanhef, het gaat om echt relevant zijn voor de ontvanger.

Lees meer over de onderzoeksresultaten en bijbehorende tips in dit artikel van PostNL. 

Lees het artikel


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.