Levi’s verschillende online strategie in VS en Europa

Levi’s verschillende online strategie in VS en Europa

Kort maar interessant interview met de mensen achter de nieuwe Europese site van Levi’s. In tegenstelling tot de Amerikaanse site van Levi’s (vooral produktgericht), is de Europese site veel meer gefocused op branding.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • interessante titel, maar waar is het hele artikel dan?!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.