Leergang Leiderschap en Transformatie van Klantgerichte Organisaties #adv

ISL
4 augustus 2020, 08:51

7 oktober as. start het ISL met een nieuwe postdoctorale leergang voor top executives die de ambitie hebben om hun organisatie voor te bereiden op de nieuwe wereld waarin het gebruik van digitale technologie en data een steeds belangrijker rol spelen. In zes werkconferenties van elk 2,5 dag wordt niet alleen aandacht besteed aan tal van organisatie-vraagstukken, maar ook aan persoonlijke leerdoelstellingen van deelnemers.

Meer informatie en aanmelden

Het Institute for Service Leadership ontwikkelt leerervaringen die bedrijven, hun management en medewerkers uitdagen om te groeien en concurrerend te blijven in een steeds verder gedigitaliseerde wereld. Ons aanbod van programma's en cursussen streeft ernaar u met de nodige kennis en vaardigheden uit te rusten om dit veranderingsproces te (bege)leiden en een proces van levenslang leren te starten. Onze ambitie hierbij is dat het Institute for Service Leadership u de beste kennis en ondersteuning biedt om u te helpen bij het verkrijgen en behouden van een zinvolle en duurzame verbinding met uw klanten.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!