Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Laat je bijpraten over de laatste actualiteiten op het gebied van data #adv

13 februari 2019, 08:30

Het vierde Data Driven Commerce Event op 14 februari (morgen!) heeft als thema ‘data driven customer experience’. Naast Volkert Wilkens van Google, komen ook sprekers van o.a. T-Mobile, Miss Etam, TomTom en Centraal Beheer je inspireren met sessies over het creëren van de ultieme klantbeleving.

Bestel je tickets

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!