Kensington op Branded Content Event 2018 #adv

Kensington op Branded Content Event 2018 #adv
, bbp.nl
@BBPMediaNL

Breaking: voor het BCE18, donderdag 1 februari in DeFabrique te Maarssen, hebben we samen met Universal Music de grootste rockband van Nederland weten te strikken.

Leon Háppe, director A&R bij Universal, gaat in gesprek met twee bandleden én de manager van Kensington waarbij antwoord wordt gegeven op de vraag: wanneer wil een artiest met een merk samenwerken? En misschien nog wel interessanter: wanneer niet? En hoe kunnen we op een zo logisch en natuurlijk mogelijke manier het merk onderdeel maken van wat de artiest doet? 

Bij zijn dus. Haal de laatste kaarten hier. Meer info over het volledige programma? Ga hier naar toe. 


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.