Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Kensington op Branded Content Event 2018 #adv

18 januari 2018, 09:30

Breaking: voor het BCE18, donderdag 1 februari in DeFabrique te Maarssen, hebben we samen met Universal Music de grootste rockband van Nederland weten te strikken.

Leon Háppe, director A&R bij Universal, gaat in gesprek met twee bandleden én de manager van Kensington waarbij antwoord wordt gegeven op de vraag: wanneer wil een artiest met een merk samenwerken? En misschien nog wel interessanter: wanneer niet? En hoe kunnen we op een zo logisch en natuurlijk mogelijke manier het merk onderdeel maken van wat de artiest doet?

Bij zijn dus. Haal de laatste kaarten hier. Meer info over het volledige programma? Ga hier naar toe.

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!