Jongeren bereik je toch zeker niet met direct mail? #adv

Jongeren bereik je toch zeker niet met direct mail? #adv

Jongeren zijn opgegroeid met het gegeven dat internet het meest vanzelfsprekende medium is. Boodschappen via de online kanalen zijn voor deze groep heel gewoontjes. Een boodschap via de brievenbus, dat zijn ze dan weer niet gewend. Dus als er een direct mail voor hen persoonlijk op de deurmat valt, dan is dat echt ‘vernieuwend’ en dus interessant. Dit blijkt uit recent onderzoek van Metrixlab.

Ontdek meer uitkomsten uit het onderzoek naar het effect van direct mail op jongeren


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.