Jaarbeurs creëert de juiste mindset voor succesvolle ontmoetingen #adv

12 oktober 2018, 08:20

Jaarbeurs. Dat kennen we vooral van omvangrijke beurzen in de beurshallen. En dat terwijl het evenementencomplex anno 2018 zo veel meer biedt, zoals locaties voor congressen (Media Plaza en Beatrix Theater), meetings (Jaarbeurs MeetUp) en dynamische live events in de breedste zin van het woord. MarketingTribune gaat in gesprek met Niek Krebbers (salesmanager acquisitie beurzen & events), Femke Rikkert (manager congressen & vergaderen) en Linda Aarsman (campagnemanager): “Onze uitdaging is om de andere kant van Jaarbeurs aan marketeers en andere vakgenoten te laten zien.”

Lees het interview

Jaarbeurs zet handel in beweging. Al 100 jaar. We inspireren, motiveren en activeren de handel door waardevolle live events te creëren. Van grootschalige publieks- en vakbeurzen en evenementen tot zakelijke bijeenkomsten en congressen.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!