Deze collegereeks van het Institute for Service Leadership gaat in op de vraag hoe de klant van de toekomst er uit ziet en hoe hij of zij zich zal gaan gedragen in de nieuwe wereld. En op de vraag wat dit voor gevolgen zal hebben voor marketing, service en klantbeleving.
De colleges worden verzorgd door topwetenschappers van verschillende Nederlandse universiteiten. Een absolute aanrader voor iedereen die meer wil weten over de digitale transformatie en de gevolgen hiervan voor klantbeleving en klantrelatie. Lezers van Marketingfacts krijgen 10% korting op de inschrijfkosten (kortingscode MF2020).
Start op 5 maart aanstaande.
Inspirerende collegereeks over De Klant in het Digitale Tijdperk (5 maart) #adv
Schrijf je nu in!

Er zijn 0 reacties op dit artikel
Plaats zelf een reactie
Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.