Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Iedereen zijn eigen Bijenkorf #adv

22 oktober 2018, 08:00

Hoe speel je succesvol in op de behoeften van de klant? Hoe biedt je de klant een steeds relevantere en persoonlijkere ervaring? Volgens Marlies Staarink (de Bijenkorf) is dit één van de grootste uitdagingen voor de marketeer anno 2018: de juiste klantinzichten halen uit een grote bak aan data. Laat je samen met je collega’s inspireren door Marlies en krijg 30% tot 35% groepskorting.

Bestel tickets met korting

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!