Hoe helpen data jou aan een geslaagde marketingcampagne? #adv

7 februari 2017, 09:30

Hoe kun je data inzetten om jouw merk op een gepersonaliseerde manier op de kaart te zetten bij jouw klanten? Leer het onder andere van Google en Phillips tijdens het event Data Driven Commerce op 9 februari in Utrecht.

Meld je nu aan!

Het event Data Driven Commerce op 9 februari richt zich op de toekomst van data gedreven omnichannel commerce processen.

Tijdens afgelopen editie zorgden sprekers als Viktor Mayer-Schönberger (Oxford University), Willem Wijnen (The Sting), Art Valkenburg (Nespresso) en Ivo Mesters (Phillips) voor een flinke dosis data-inspiratie. Er zijn nog steeds tickets verkrijgbaar!

Meer informatie

Twinkle is het grootste onafhankelijke kennis- en informatieplatform voor e-commerce ondernemers en professionals in Nederland. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke verhalen is Twinkle actueel en inspirerend. Het magazine van Twinkle verschijnt 10 keer per jaar in print en op tablet. De website, geoptimaliseerd voor smartphones, wordt dagelijks gevuld. Ieder jaar publiceert Twinkle de Twinkle100, een uitputtend overzicht van de grootste online retailers en reisorganisaties in Nederland.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!