Hoe A/B-testen kunnen inspelen op veranderend consumentengedrag #adv

Hoe A/B-testen kunnen inspelen op veranderend consumentengedrag #adv

Het gedrag en de voorkeuren van consumenten veranderen voortdurend. Dankzij continu experimenteren en testen kunnen merken deze verandering bijbenen. Het mooie van testen is dat het op verschillende niveaus toepasbaar is. In dit artikel vergelijken wij de 2 meest gebruikte testing methodes en tenslotte leggen wij uit welke testen je het best uitvoert in uw loyaltyprogramma.

Benieuwd naar onze tips? Lees nu verder


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.