Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Head of data bij Hema Bas Karsemeijer spreker op het Data Driven Commerce Event #adv

12 december 2019, 09:59

Hema gebruikt data om het leven van klanten leuker en makkelijker te maken. Hoe? Hoor het op het Data Driven Commerce Event op 13 februari! Bestel tot 14 december nog je early bird-ticket met 100 euro korting.

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!