• Usability & design
    wordt gesponsord door

Geenreactie.nl verzamelt slecht reagerende bedrijven

Geenreactie.nl verzamelt slecht reagerende bedrijven

Om bedrijven die niet of slecht reageren “een duwtje in de goede richting” te geven is de site GeenReactie.nl gelanceerd.

Het doel van deze actiesite is publiciteit te geven aan slecht reagerende bedrijven en consumenten de mogelijkheid bieden hun e-mailervaringen te delen met andere consumenten, aldus een van de initiatiefnemers. Elke maand zal het slechts reagerende bedrijf worden gevraagd om een offici?le reactie te geven.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.