Geef je weblog een hard kaft

21 februari 2006, 20:49

Een béétje bezige blogger blogt boekbundels berichten bijeen, zonder dat de letters daarvan ooit maar één vezeltje papier te zien krijgen. Blurb maakt daar een einde aan, door werkelijk práchtige boekjes te bakken van blogs en andere online publicaties. (Via Bright).

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

2 Reacties

    johan kosters

    Prachtig om te zien hoe een online ontwikkeling weer nieuwe producten opleverd in de traditionele wereld. En dat papier voor informatie met emotionele waarde toch nog een heel goed media is.

    Een leuk bericht voor documentwereld, waar al het vaknieuws is te vinden en dus ook dit bericht niet mag ontbreken.

    Leve de hybride wereld!


    22 februari 2006 om 19:59
    daan

    Niet doen, bloggen is een medium dat op zichzelf moet en kan staan. Zo blijft het altijd een bezigheid van gemankeerde schrijvers.


    22 februari 2006 om 21:02

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!